Nezahataydn Hamileliğim boyunca fazla ödemliydim. Dört gün önce sezeryanla doğum yaptım. Ancak şişliklerim gitmedi aksine arttı. Daha önce başına gelen var mı ne zaman geçti ?
silaa66 Nezahataydn ben hıc kılo almadım hamılıleyken hastaneden eve geldim davulll gibiydim 😂 hemen gitti
Adosunannesii Nezahataydn benim hiç ödemim olmadı sezeryandan sonra doğumdan 3 gün sonra tığ gibi oldum
lceLady Nezahataydn artar evet anestezi veya aldiginiz serum vitamin takviyelerinden oluyor.. Benim 2.gebelikte 3 ayda inmedi 3.gebeligimde hic olmadi.. sagolsun narkozsuz diri diri ameliyat ettiler..Allah belalarini versin aklima geldi gene. Geçiyor m etmeyin bol su icin
Zlina Nezahataydn normal şartlarda da ödem hastası olarak sezeryandsn sonra davul oldum hatta gören korkuyordu. 10 günde geçti ama son iki gün ananas yedim yoksa patlayacaktım