Sadecesude Kızlar 19 gün önce sezaryen doğum yaptım şükürler olsun doğum sonrası zorluk çekmedim çok çabuk toparlandım ama 2 gündür karnım acayip ağrıyor regl ağrısı gibi çocuğumu zor emziriyorum ağrı yüzünden nedenini bilen yaşayan var mı aramızda
Miniyo Sadecesude Biz emzirdikçe rahim kasılıp gevşiyormuş . Ve daha 19 gün olmuş sizin de , rahmin toparlanması 40 gün kimine görede 50-60 günü bile bulabiliyormuş . Ben de o regl ağrısını yaşıyorum şuan sordum doktoruma bu şekilde anlattı
lceLady Sadecesude ayaklarini belini sicak tut canim. Eger iyi gelecekse sicak su torbasi koy karnina rahatlarsin