Bebeğim doğduğundan beri uykusu çok azdır gaz dönemi gece 4 lerde uyurdu coo şükür gaz bitti ama şu anda benle birlikte gece 12 de yatar 7 de uyanır gece sürekli uyanmalari saymıyorum bile .gündüzde bazen hiç yatmadigi oluyor mesela bugün gündüz 9 da uyandı ve bu saate kadar uyumadi8 saat ve fazlası bile ayakta kalıyor artık yoruluyorum yemek yapacak zamanım bile olmuyor .ağlatmaya iyi bir uyku eğitmeni var mıdır acaba tavsiye üzerine bir eğitmen arıyorum ayrıca biraz uygun fiyatlı olursa sevinirim .