Gzm88 Bende matematik öğretmeniyim ama ben atandım. Şu an yüksek lisans yapıyorum tez aşamasındayım 3 aylık bebeğim var. Küçük bebekle çalışması gerçekten çok zor. Ama siz kendinize inandıktan sonra yaparsınız. GK,GY ve eğitim konu anlatımları videoları var heryerde zaten gün içindede bebeğinizle ilgilenirken izleye bilirsiniz. Size tavsiyem alan için online derse yazılmanız. Dersler genelde Akşam oluyor. Bebişler uyuduktan sonra katılırsınız.