Kızlar bebelac kullanıyordum mama olarak sma comfort geçtim sanırım ishal yaptı dünden beri uyanık kaldığı müddetçe ağlayıp duruyo ıkınıyo ayaklarını karnına çekiyo. Bacaklarını karnına itiyorum alttan gaz yapıyor üstten de çıkıyor ama hala var gibi hiç geçmiyor. Mama dan mı olmuştur yoksa dün bulgur yedim ondan mı olmuştur? Dünden beri hala aynı geçmedi yoksa doktora götürcem