Eda038 ilk zamanlar 10 dk uğraştığımı bilirim, üstten çok zor çıkıyodu mecburen çoğu zaman gazı çıkmadan yatıyodu, gaz çıksada çıkmasada o gaz bebeklerde oluyo malesef belli bi süre. 2 aylıkken bıraktım ben gaz çıkarmayı şuan 4 aylık bi sıkıntı yaşamıyoruz