Minnospanda bananeabiya tamamdır tesekkur ederim. Bizim ki çok fazla değil ama kuruluk var ve kaşıntı yapıyor
Minnospanda bananeabiya galiba tek seri şeklinde yapmışlar artık satıcılar öyle yazmış aldim bakalim insallah işe yarar. Teşekkür ederim 🌼
bananeabiya Minnospanda rica ederim canım bu arada bendeki yüz kremiymiş vücut değil az önce baktım bilgin olsun 💐
Minnospanda bananeabiya ben tüm vücut için olanını aldim inşallah ise yarar kızım iki gündür yine kasinmaya başladı çok kasiyip yara ediyor
Sedasss Minnospanda ben onu kullanıyorum memnunum yanında da ducray diye bir krem kullanıyoruz doktorumuz önerdi ikisini de
Minnospanda Sedasss tam olarak hangisi acaba yeni seri çıkarmışlar galiba satıcılar öyle söylüyor siparis verdim ama inşallah ise yarar
bananeabiya Minnospanda yarar yarar inşallah bi deneyin bakalım. Eğer fayda etmezse kendinize bile kullanabilirsiniz. Deneye yanıla bulunur bi şekilde en azından kortizonlu krem kullanmaktan iyidir ☺️
Minnospanda bananeabiya evet aynen öyle aylardır trukid kullanıyordum kasinmiyordu hic hemde sadece banyodan sonra sürüyordum ona rağmen. Ama bulamadım tükenmiş. Evet benim cildim de çok olmasa da kuru ben kullanırım olmadi çoğu kişi de biodermayi önermiş onu denerim bide 😊
Birpamugunannesi Doktor mustela önerdi ama oda çok pahalı 500 lira filandı ozMan bende biobaby atopik cilt için olan kremi aldım düzenli kullanımda kocaman kocaman olan egzemaları yok etti fiyatı da mustelanın 5te biri
Minnospanda Birpamugunannesi evet şimdi baktım duymamıştım hiç içeriği temiz mi acaba araştırmak lazım
Tugder Minnospanda benim oğlumun cildini mustela mahvetti . Egzama kremi olarak ilk onu denemiştim ve doktorların çoğu onu önermişti ama bize olmadı . Bioderma kullanmaya başladık memnun kaldık
kxbxx Minnospanda La roche posay lipikar kremi ve yıkama jeli kullandık en iyi o geldi daha öncesinde mustela kullanıyordum faydası olmadı mustela stelatopia önerdiler o da iyi gelmemişti