Sehercomak1301 2 hafta sürdü meme reddi yaşadık biberon da almıyordu, memeyi sadece mayışınca kabul ediyordu o yüzden uyku/meme düzenini yeniden kurmam gerekti. Uykusu gelince kucağımızda emziğiyle gezdirerek uyutuyorduk, 4.ay atağı gelince mayıştığında emziği çekip mememi vermeye başladım öyle karnını doyuruyordum, sonra memede uyumaya alıştı 6,5 aylığız hala memede uyuyor🤦 o arada emziği de reddetmeye başladı şimdi emzik de almıyor ben oldum emzik😂 bu arada babasını da reddetti hshshsh 4.ay tüm 4 harflilerin reddiyle savaştık meme mama baba anne uyku hahahah