fairytaleofthestars Ben yaptırdım Haftada 1 /3 tane yazmıştı doktorum, ilk taktırdığının alerji olma riski var demişti ben takipli olduğum hastane de taktırdım bittikten yarım saat sonra çıkardılar hastaneden ne olur olmaz diye sonra bir sıkıntı yaşamadım ama sonuçlarım artmıştı