nazlii1_ yok canım hatta ana kucagini kullanmadım bile 3.ayinda yere yaptırınca yuvarlanıyordu asla ana kucaginda durmuyor tutunup kaldırıyordu vücudunu öyle yapınca ana kucağını kaldırdım ve yere yatak yaptım bir gün bir baktım mutfağa su içmeye gitmiştim mutfağa gelmiş emekleyerek 😂😂😂 4.ayina geçtiğinde etrafı karıştırıyordu peşime geliyordu her odaya gittiğimde şuan çok şükür dün 8aylik oldu sıralıyor ellerini bırakıp ayakta duruyor bir 5 saniye sonra düşüyor yürüme çalışmaları var