Cady biraz uzun olcak ama işini görür sanırım 🙂
Mama ilk başta hipp organik almıştık çok kusmaya başladı gazlı da olunca hipp combiotic e geçtik. İlk baş iyi gibiydi sonradan baktım ki o da daha fazla gaz yaptı ve çok kusmaya başladı Bebelac golda geçtim. Benim bebeğim müdahalesiz kaka yapmıyordu yani her kaka yapacağında poposunu kulak çöpüyle uyarıyordum bebelqc golda geçince kendi yapmaya başladı alttan gaz çıkartmaya başladı. Bu süreçte tabi damla deneyimleri de oldu. Symbiosis probiyotik denedik, maflor denedik. Metsil, sap simplex denedik asla işe yaramadı hiçbiri bebeğim daha kötü oldu. İyice sıkışıyordu ama yapamıyordu ne gaz ne kaka. Bigaia probiyotik damla ve nurse Harveys gaz damlasına başladım ohh dedim 🙂 şu an hala nurse Harveys bigaia kullanıyorum. Mama da yeni aptamile geçtim belki daha fazla kilo alır diye beni emmiyor çünkü