Lylknt01 Kızım 4 aylık ve gözleri aşırı capaklaniyr geçen hafta doktora götürdüm damla verdi kullandım geçti bugün tekrar oldu
Gecekusu Lylknt01 sutunu damlatip biraz beklet sonra sil ve goz pinarina fazla bastirmadan masaj yap canim 1 2 gune tamamen geciyo
idilll_r Lylknt01 bizdede aynı sorun oldu göz doktoru bebeklerin göz kanalları bazen tıkalı yada dar olabiliyor o yüzden günde 4 kez 10/20 kere burun ve gözün birleşimindeki çukura Aşağı doğru bastırarak masaj yapmamı söyledi masajı düzenli yaptım 1 hafta 10 gün içinde geçti
balonjoje Lylknt01 göz kanalları tıkanıyor canım bol bol masaj yap anne sütü damlatma sakın bize doktor çayla pansuman ve bol bol masaj demişti
kucukaga Çayla temizle canım ben öyle yaptım geçti tekrarlamada olmadı sabah akşam çaya pamuğu batır gözlerini yavaşça sil iki günde geçti bizimki inşallah sizinde geçer 😊
Mlsemn Canım bizde 3.5 aya kadar aynı sorunı yaşadık, çayla silmeye karşı çıktım sütümle sildim damlalar kullandım masaj yaptım geçmedi. En son 3 gün sabah akşam ılık çay ve pamukla sildim çapak falan kalmadı.
idilll_r Cnprtk anne sütü enfeksiyon durumlarında işe yarıyormuş fakat yeni doğanlarda genellikle kanalların dar olmasında dolayı çapak oluşuyormuş o yüzden çapakta anne sütü çok fayda etmez diye biliyorum