3 aylık oğlum iki gündür ateşliydi 38.3 derecesine kadar çıkmıştı o ara neredeyse hiç yatmadı ağlıyordu uykusu hep bölünüyordu bugün çok şükür ateşi yok ama hep uykulu ve uyanınca ağlıyor emiyor tekrar yatıyor. Yemesi iyi çişinide yapıyor ama böyle halsiz olması normalmi bu durumu yaşayan var mı?