Merhabalar 50 gün oldu doğum yapalı , doğumum çok uzun sürdü bi o kadar da dikişlerim.. ama doğumdan sonra eve geldiğimde tek olduğumuz için hiç yatamadım 50 gün boyunca hiç oturmadım yatmadım diyebilirim 😞 bir hafta önce önce lohusa kanamam bitti ama tam temizlendim derken en alttaki dikişimin kızarıp şiştiğini gördüm kendiliğinden düzelir diye gitmedim doktora ama üç gündür üzerinden beyazla karışık şeffaf sümüksü bi akıntı geliyo sanırım enfeksiyon kapmış kanamıyor ama kıpkırmızı. Hastane 2 saat uzaklıkta eşim de 24/24 çalıştığı için sağlık ocağına gittim bi krem verdi ama o da geçirmedi her gün daha kötü oluyor oturtamıyorum tuvalette yanıyor sanki. Sizce dikiş mi atmıştır? Ama 50 gün geçmiş üstünden kapanmış olması gerekmez mi kapanmış dikiş enfeksiyon kapar mı? Başına gelen var mı nasıl geçti ne kullandınız? Eczaneden alsam olmaz mı illa doktora gitmem gerekir mi? Dikişim kötü diye ağdaya da gidemiyorum kendim de yapmam nasıl doktora göstereceğim 50 gündür hiç almadım( hamilelikten önce epilasyonl bitmişti ama doğumdan sonra seyrekte olsa çıkmaya başladı o yüzden jilet vurup epilasyonu da heba etmek istemiyorum) ne yapmalıyım