Meleklianneeee Kızlar açık öğretimden sosyal hizmetler tercih ettim okul bittiği zaman KPSS ile aile ve sosyal hizmetler bakanlığı’nda çalışma imkanın var mı sizce boşuna okumuş olmak istemiyorum atanamasam bile çalışma olanağı olan bir bölüm mü