Eminegul5 biz 3 aylıktan sonra sürekli atak yaşıyoruz sanırım kızım nasıl akıllı usluydu melül melül bakardı ben en azından rahatca kahvaltımı yapar çayımı kahvemi içerdim 3 aydan sonra huyuda uykularıda beslenmeside herşeyi değişti yani ben büyüdükce rahat ederim diyordum tam tersi oldu sanki, valla bende bazen özeniyorum milletin bebeği çok mu akıllı denize giderler kafeye giderler biz evden çıkamadık daha 4 aylık oldu hala uyku modundan çıkamadı zaten 4.ay atağı bitecek sonra 6.ay atağı başlayacak ben artık kabullendim ya bence 3 yaşına kadar adam akıllı rahat yok bana 😂