Kızlar merhaba, bebeğim küçükken normal göz muayenesine gittiğimizde doktor bir gözünde astigmat olduğunu söyledi ama çok küçük 1 buçuk yaşında bidaha gelin dedi dün gittik 3 4 kere ölçüm aldı heralde inanmak istemedi emin olmak istedi hatta göz damlası damlatıp bidaha ölçüm aldı en sonunda dedi, sol gözde hipermetrop ve astigmat var sağ gözü kapatıp sol gözü çalıştıracaksniz ve gözlük kullanacak biliyorum sevmez çocuklar ama ne kadar takarsa iyidir diye.. 😔😔çok üzüldüm ben büyüyünce düzelir diye umut ediyordum ilk başta öyle demişti, öyle ekran vs de yok hayatımızda kitap çok severdi uzun zamandır kitap açıyorum bakiyo hemen kaçıyor neden diye düşünüyordum.demekki gözü rahatsız ediyor onu genetikmis eşim ve ailesinde hep gözlük var kayinpederim astigmati var doğuştanmis :( dedim o kadar folikasit olsun OMEGA olsun hep dikkat ettim kullandım doğru düzgün beslendim.hamileyken ama onla ilgili değil dedi doktor neyse böyle bir durum yasayıp düzelen oldu mu daha kötüye gider mi bilgisi olan cevaplarsa sevinirim 💓