İki yıldır lustral 50 mg kullanıyorum doğumdan 3 ay kadar sonra başlamıştım.Ailemin yanına memlekete geldim ilacı birden kestim. Bugün altı gün oldu ilacı bırakalı, belirgin bir etkisi yok rahatım şimdilik, acaba kötü olur muyum diye korkuyorum bu şekilde bırakanlar var ise yorum yazabilirler mi