Pamukseker15 daha dün osman gönülalın yaşamın 4.ayı videosunu izledim karın üstü çok durutmayın diyor sanırım en fazla 2 dk mı ne diyordu çünkü sevmez bebekler diyor bizimkide 4 aylık sevmiyor bizde 3 4 dk anca duruyoruz, videoda önüne oyunca koyun diyordu bide oyuncaklı deneyin en azından bi 4 5 dk durur belki