Herkese merhaba 11 günlük bebişim var normal doğumdan kaynaklı kafasının arkası sivri doktor sen bi sağ bi sol yatır kafa yapısı zamanla düzelir dedi ama çok tedirginim düzelmezse diye. hemşire bir arkadasımın tavsiyesi ile düz kafa yastığı aldım. Sizler kullandınız mı veya bebişlerinizin kafası düzeldi mi ?