melikekoselii22 Hava çok sıcak doktor klimalı odada yatır bebeği dedi 15 günlük bebeğim sıcaktan uyanmiyor emmiyor klimayı nasıl kullanmam gerek kaç dereceye getirmem gerek korkuyorum üşütür diye sıcaktan da bayıldı çocuk uyanmiyor
Mrltz melikekoselii22 bebekler soğuktan değilde sıcaktan daha çok hasta olıyorlar.Ben 25 te çalıştırıyorum ama klimanın karşısında yatırmıyorum..
Sennurrr melikekoselii22 bence açabilirsin sıcaktan su kaybıda olur. Benim bebeğim 9 aylık neredeyse hiç kapatmıyorum 26-27 derecelerde çalıştırıyorum önünde uyutmuyorum direk klima altına yatırmıyorum
Ayssss1 melikekoselii22 klimanin hemen karsisina yatirmayin ben ilk dogdugundan beri yazin hep klima kullaniyorum gece gunduz bir skinti yasamadim 25 26 derecede kullanabilirsiniz
Mooms melikekoselii22 Geçen bir çocuk doktorunu dinledim bebeğiniz üşür hasta olur diye klimayı açmamazlık yapmayın sıcaktan su kaybeder hastanelik olursunuz diyordu. Bebekler için sıcak, soğuktan daha zararlı
Marianne melikekoselii22 ben temmuzda doğum yapmıştım. Çocuk doktoru taburcu olurken 24 derecede en kısık fanda klima açık olması gerektiğini söyledi. Aynı o şekilde devam ettim eve gelince.