Deletedmom_60 bizde 3 aylık oldu uyku felan kalmadı, normalde akşam 8 buçuk uyurdu sabah 5 buçuğa kadar felan uyanmazdı şimdi nerdeyse saat başı yada 2 saate bir uyanıyor bazen ağlayarak uyanıyor iki pışpış yapıyorum geri uyuyor acıkmıştır diyorum mama yapıyorum gece ya 30 ml içiyor ya hiç içmiyor yani açlığa uyanmadığı belli ama ya uyku gerilemesi yaşıyor anlamadım bi diş etlerine bakıyorum görünürde bişeyde yok bizde 4 ay 4 günlük olduk 🤷🏻♀️