Shitlem emerek uyuma kısmına hiç takılmayın ben 11 aylıkken başladım 18,5 aylık oldu hala emiyor hala ben varken emerek uyuyor ama ben yokken hiç öyle bir beklentisi yok bakıcı beşiğe koyuyor sallıyor hemen uyuyor dün akşam anneme bırakıp dışarı çıktım uykusu gelmiş yatağı göstermiş yatır beni diye ki benim annem ben işe başlamadan önce çalışmamı çok desteklemesine rağmen bunun uykusu seni işinden eder diyordu ama öyle olmadı alıştı çok şükür