30-01-m Kızlar dudakları kuruyan var mı benim çok kuruyo ve kuruduğu için deri kalkıyo bende kopartıyorum deriyi ne çatlak eksık oluyo ne de ölü deri. Ne yapmam lazım düzelmesi için . Bu durumu yaşayan var mı varsa nasıl geçirdi?
Adosunannesii 30-01-m bakım yaptırmaya gitmen lazım, ben ayda 2 kere gidiyorum komple yüz cilt bakımına, dudakları da nemlendiriyorlar