Merhaba benim bebeğim 6 günlük o da çok uyuyor ve uyandıramıyorduk sarılık değeri sınır 18 miş bebeğim 20 çıktı hastanede yattık 1 gün küvezde fototerapi gördü 14 e düştü bir daha kontrolümüz salı günü saatte bir uyandırıp emzirmeye çalılıyorum biraz zor oluyor o benimle inatlaşıyor ben onunla inşallah geçer bebeler hasta olmasın 😪