findikimfistikim benim oğlum doğdugunda baya esmerdi hatta mor gibiydi😅 simsiyah saçları vardı. Büyüdükçe ten rengi açıldı saçlarıda iyce sarıya döndü, 1yaşında pamuk gibi bembeyaz teni ve sarı saçları vardı. Sonra yine değişmeye başladı şuan 2yaşında teni bugdaylaştı biraZ, saçları da kumrallaştı. Sarıya dönük kumral yani. Şekilden şekle giriyorlar büyüdükçe, daha çok değişir yani. Dediğim gibi biz doğduğumuzda esmer, 1yaşında sarışın, 2yaşında da kumral olduk bakalım 3yaşta nasıl olcaz😁