korona ilk çıktığı zamanlarda olduk 15 gün tat koku gitti geçen seçimlerin olduğu zaman grip oldum ama çok ağır büyük ihtimalle oda koronaydi o zamanda gitti o gün bugündür doğru düzgün ne tat alıyorum ne koku boş yemek yiyorum boşa yaşıyorum gibi napicam doktor bisey yapabilir mi