Merveeofs Biraz kilo almak istiyorum hanımlar hamilelikten önce de zayıftım hamilelikte az kilo aldım doğumdan sonra aldığımı da verdim zaten. Şimdi ben de kilomdan rahatsızım aşırı zayıfım ve eşim de biraz kilo almam taraftarı ancak yemekle hiç aram yok bu yüzden de kilo alamıyorum. Diyetisyene gittim ama listeleri de ağır geldi yani zaten yiyemiyorum onları yemem mümkün değildi… Bana bir yol yöntem çare lütfen 🥹🥹
_Goktugunannesi__ Merveeofs Bulursanız bana da söyleyin gerçi ben yiyen tarafım ağzım hiç boş durmaz gece gündüz abur cubur la aram yoktur azıcık acıkan hemen sandviç yaparım ama bir türlü kilo alamıyoruö🤷
sadekahve_bitter Merveeofs ah ah keşke verilse de sana versem 10 kilo tada kaç istersen biraz öğün sayını arttırman gerekiyor karbonhidrat arttır belki işe yarar.
Themhrmom Merveeofs miktar olarak cok yiyemiyosanız kalorisi yüksek şeyler yiyin. Yağlı şeyler. Kuruyemişler tahin vs. Kalori degerlerini araştırın az ama kalorisi yüksek şeyleri katın ögünlerinize. En basiti eritilmiş tereyagına ekmek banın
Merveeofs Anneko en son bir diyetisyen videosunu bulmuştum denemedim onu henüz atayım bakın isterseniz belki fayda olur 🤷🏻♀️
Merveeofs _Goktugunannesi__ ben de genelde abur cuburcuyum aslında onların da kilo yapması gerek ama olmuyor yemek de pek sevmiyorum nolacak böyleee 🥲
Merveeofs sadekahve_bitter ayy keşke alabilsem 13-14 sizden 🥹 Yemekle hiiiç aram yok 2 gün yemeden aklıma gelmez yani o derece nasıl yapıcam bilmiyorum 🥲
sadekahve_bitter Merveeofs komik bi tabir varya ekmek arası ekmek ye 🙈 Abır cubur halbuki kilo yapar. tiroitlerinize baktırdınız mı çok hızlı çalışıyorsa belki ilaç vs verince düzelir
Merveeofs Themhrmom en iyisi bir liste çıkarmak 👍🏼 doğru bilgileri bulabileceğim bir öneriniz var mı peki?
Themhrmom Merveeofs yani hic öyle araştırmaya girmedim ben düşük kalorili şeyler konusunda uzmanım daha cok🤣🤣🤣🤣 bildiğim avakado kaju fındık ceviz tahin klasik olarak yag türleri yüksek kalorilidir. Yemek ve salatalarınza yagı arttırın birde stresli ve takıntılı bi insan mısınız buda kilo alımınızı etkiler. Temizlik konusunda hassas mısınız? Herşeye sinirlenip üzülür müsünüz? Ruh halinizi de gözden gecirin. Extra tavsiye uyumaya yakın birşeyler yiyin. Geceleri kalktıgınızdada yiyin diycem ama alıskanlık olabilir bukez önüne gecemezsiniz. Cok yavaş mı yersiniz birde?
Merveeofs sadekahve_bitter özel olarak hiç baktırmadım açıkçası ama elimden çikolata cips vs eksik olmaz yine de.. 🤷🏻♀️
Merveeofs Themhrmom çok stresli, gergin, hemen her şeye sinirlenebilen, kafaya takan, çok çabuk üzülebilen biriyim malesef… Yemeğim de yavaştır genel olarak Ara ara uyumadan yiyorum da öyle bir fuzen kurmadım hiç kendime
Merveeofs bebitonunannesi_ ben de 44 🥹 Hamileyken bile 47 ile hamile kaldım 56yla doğum yaptım hemen 51e düştüm doğumdan beridir de mütemadiyen kilo veriyorum
Themhrmom Merveeofs o zaman kesinlikle bi psikologa gitmelisiniz. Bu sizde bi sorun oldugu icin degil kesinlikle yanls anlamayın siz psikolojik olarak yemek ve kilo sorunu yasıyosunuz. Annem ve teyzemde de aynı sorun oldugu icin eminim size psikologun cok iyi gelecegine. Size ilac vericek daha sakin dingin bi ruh halinde olmanız icin ayriyeten iştah acacak bu ilac siz zamanla hem ruh haliniz toparladıgı icin hemde ilaçların etkisiyle istahınız acılacak ve kilo almaya başlayacaksınız. Suan annemi öyle bi sürece soktuk teyzemde önceden öyleydi daha dün konustuk. Psikologun verdigi ilacla 49 dan 60a cıktım dedi. Evde kırılan dökülenmi var dünya mı yanıyo umrumda olmazdı dedi. Tabi tedavi bitince ufak caplı bi kilo laybı yine yasanıyomus ama eskisi kadar olmuyomus zaten sizde cabanızla o kiloyu korursunuz midenizde genişliycegi icin. Hic dedigim gibi kalori vs bakmayın bir psikologa görünün ihmal etmeyin
Polannem Merveeofs 47 yle hamile kaldım 56 yla doğuma girdim. Doğumdan sonra 48 e düştüm şimdilerde 44-45 falanım. Aşırı rahatsızım kendimi sevemiyorum