Senem_sygl01 1 tatlı kaşığı unu ve 1 diş sarımsağı rendeleyip tereyağında kavuruyorum, içine çay kaşığının ucu ile birazcık salça ekleyip birazcık daha kavuruyorum daha sonra kabuğu soyulmuş domates rendesi ekliyorum birazda o şekilde kavurduktan sonra suyunu ekliyorum, kaynadıktan sonra blenderdan çekiyorum biraz kekik toz biber ve azıcık da karabiber ekliyorum tabi benim kızım 1,5 yaşında seninki daha küçük olduğu için baharat eklemesen de olur. Daha küçükken salça ve baharat koymadan aynı şekilde yapıyordum. Hatta içerisine domates ile birlikte közlenmiş kapya biberide koyabilirsin, o şekilde daha da lezzetli oluyor, genellikle kızımla birlikte bende içiyorum 😃