asyanin_annesi35 kızıma hamile olduğumu öğrendiğim de, doğum yaptığım da, doğum gününde, dışı çıktığında, yürümeyi öğrendiğinde gibi gibi bir sürü şeyde onun adına daha önce hiç pasta yememiş çocuklara pasta hediye ediyoruz. Yada oyuncak dağıtıyoruz Instagram da Yusuf Tümay hoca var her şeyiyle bizzat kendisi ilgileniyor ve video da çekiyor koy okullarindaki çocuklara eğlenceler düzenleniyor bazıları kek pasta börek için yardım ediyor bazıları oyuncak için derken koca bir organizasyon da 45 50 çocuk birden mutlu oluyor. Yada yardıma ihtiyacı olan aileler için erzak yardımı götürüyor böyle bir şey yapmak bana daha mantıklı geliyor çünkü henüz hicbir şeyin farkında değiller ileride zaten isteyecekler o zaman daha farklı daha güzel doğum günü yapacak bolca vaktimiz var diye düşünüyorum Rabb’im sağlık sıhhat uzun ömürler versin yavrunuza da küçücük bir öneriydi sadece 🌸🌸🌸🌸