Merhaba herkese
9 gündür Regl gecikmem var sabah erken gebelik testi yaptım negatif çıktı (gecikmenin 5.günü kan testi yapmıştım negatifti) hala regl olmadığım gibi belirtim de yok iki küçük çocuğum var iyice paranoyak oldum sizce Testte şimdi negatif olup sonradan pozitife döner mi ? Geç yumurtlama vs olabilir mi ?
Normalde 33 34 günde bir düzenim vardı