İlk 3 ay silikon uç kullandım kullanımı hijyeni çok zor oluyo 3 aylık olunca gün içinde hep denedim özellikle uykudayken çıkarıp veriyodum 2 3 gün çok ağladı tutamadı ama gün içinde hep denedim 4.gün alışmıştı artık yine ara ara sinirlenip ağlıyodu ama çok şükür 4 günde alıştırdım kararlı olmak lazım biraz mutlaka tutacaktır bebekleriniz büyüdükçe tutması daha da zorlaşır