momandbabye 3 aylık bebeğim var yaklaşık 3 gündür aşırı huzursuz. Sadece kucakta susuyor, yatırdığımız zaman çok ağlıyor. Sorunu ne anlam veremedik normalde uysal bir bebekti böyle yapmazdı şimdi sadece kucakta durmak, gezmek istiyor.
fatmaa37demir momandbabye atak haftasına girmis olabilir. Genelde bir de 4. Aya yaklaşırken böyle olabiliyor.
Sevde_Efe41 momandbabye ay benim bebeğimi anlattın sürekli ağlıyor uyku yok 5 dakika anca uyuyor uyanıyor işlerimi zor bela yapıyorum belki ağrısı vardır diye dün iki sefer calpol verdim gene aynı uykudan gözleri kızarıyor genede uykuya dalamıyor bende anlamdım niye böle
Mustafayigitvebeytugannesi momandbabye 3.5 aylık ve aynıyız şimdi bugün annemleedeyim annem kucağında tutuyor sabah 7 de emdigiyle duruyor mama veriyorum onuda yemiyor beni de emmiyor uyumuyorda 😒 3. Çocuk böyle şeylere alışmış değilim 🥴
Papatkokusu123 momandbabye bizde 3 bucuk ayligiz 2 gundur bizde de durum aynı uyku yok yatırdığım an kıyamet kopuyor kizim boyle yapmıyordu atak haftası falan bilmem yani ama oglum canıma okuyor 🤦♀️🤦♀️
momandbabye fatmaa37demir Atak olduğunu düşündüm ama bu kadar zor geçeceğini tahmin etmemiştim aç mı uykusuz mu bir yeri mi ağrıyor bilemedik 🥺
Emine_elis fatmaa37demir yanii şöyle bişe mı kucakta duruyor ama yatrnca koyunca ağlıyorrr bı iyi bir durmyr fln 4 aylık olcz 10 gün sonra ama bişeye ağlıyorsa hmn susturamyrm
Sevde_Efe41 momandbabye bilmyrm ama bi kac gündür önceki günlere göre bi tık serin 42 derece olduğu gün bile böyle huzursuz değildi
momandbabye Mustafayigitvebeytugannesi Ya kıyamam sıcak da iştahını kesiyor olabilir benim ilk çocuğum böyle zorlanıyorken sizi düşünemedim Allah yardımcımız olsun geçer inşallah 🙏
Ayfa1608 Mustafayigitvebeytugannesi 3.5 aylık kızım bizimde durum aynı. Memeyi tamamen bıraktı diyeblirim. Mamayı da reddediyor 3-4 saatte bir 60-70 CC anca içiyor. Sürekli laf istiyor kucak istiyor oturmak istiyor. Uyku gözlerinden akıyor hala laf isteyip gülme oyun peşinde. Uykuya dalarken veriyorum mamayı veya kucakta gezdirip hoplatıp zıplatarak. Uykuya zor dalıyor 1 saat sallıyorum uyuduğu 10 dk🤦
momandbabye Papatkokusu123 Ayy bizde de durum aynı duşa mı sokmadık arabayla mı gezdirmedik oyunlar mı oynamadık yine de bana mısın demiyor 😅 umarım geçici bir süreçtir 🙏
Mustafayigitvebeytugannesi momandbabye ya saten 35 haftalık doğdu annemde diyor erken doğdu ya ondan böyle yapıyor nazlaniyor şimdi normalde daha 2.5 aylık olcakti diyor 😅 atak döneminde sanırım ilk oğlumda 43 haftada doğmuştu oda boyledi ama ikincide sorunum yoktu o tam zamanında doğdu 39+4 de 🤭 bebek arabasıyla gezdiriyoruz evin içinde uyumuyor duşa sokuyorum uyumuyor alkış yapıyoruz çıngırak sesleri yapıyoruz yok bana mısın demiyor valla en zor meslek ne deseler annelik derim tabi öyle bir meslekte yok 🤩
momandbabye Beratim17 Allah hepimize sabır versin uyku dinlenme falan değil de en çok sabır gerek bu dönemde ☺️
-elizsmom momandbabye benim bebeğim de 3 ay 4 günlük yattığı yerden ağlıyor kucağa gelince ise gülücükler saçıyor ,tek istediği kucak ve gezmek öyle daha mutlu oluyor yatmayı sevmiyorlar heralde 🙄
Mustafayigitvebeytugannesi Ayfa1608 veriyorum mamayı veya kucakta gezdirip hoplatıp zıplatarak Bu kadar mı benzer bu ayda bebekler bende şimdi hoplayıp zıplayarak emzirdim şuan yeni oturdum daha emiyor uyuyacak inşallah 🤲
Ayfa1608 Mustafayigitvebeytugannesi bence ataktan. Şükür ki 1 gün kaldı bitmesine inşallah böyle devam etmez 🥹sıcaklardan da iştahsız olabilirler