Yakamoz__00 ordayken derdinin olmaması ne kadar güzel bir şey benim de hepsi bana bakıyorlar ne yapacaksın diye bende kafayı yedim birde burda maalesef öğle yemeği alışkanlığı var öğlen ne yapicam akşam ne yapicam diye düşün dur şimdi biber dolması ve fırında sebzeli tavuk yaptım yanına karpuz akşama bakalım ne yapicam 🥴