16 aylığız. Gece uykumuz iyiydi. 3 gündür hafif ateşimiz,kusma, ishal başladı. Ve gece huzursuzlukları. Azı diş çıkıyor diye böyle olduğunu düşünüyorum. Siz bu durumda neler yaptınız? Toz probiyotik ve calpol, ibufen kullanıyorum. Kahvaltısında Pirinç unlu muzlu muhallebi vs yedirdim. Bir önerisi olan varsa ve yazarsa memnun olurum ❤️