Eskiden de bez bağlatmazdı ama en azından ikna ederdik yatardı, şimdi elimde bezi görünce kaçıyor asla yatmıyor yatırsak Bile kalkmaya çalışıyor kaçıyor bu nereye kadar böyle sürüyor 2 yaş sendromundan dolayı mı böyle yapıyor bunları yaşayan var mı ??? Çıldıracağım evde tek olduğumda nasıl değiştireceğim ben bu çocuğun bezini imamın bezdim.