Eminegokhan gerçekten mi dıyduğuma çok sevindim içe yarıyor yani. Benimde aşırı fazlam var almayı düşünüyorum elinizdeki askılı premium diye geçen önden zımbaları olan korse mi ve ne kadara satıyorsunuz bana fiyatları çok yüksek gelmişti almamaıştım. İndirimli olursa kullanılmış olması zarar görmediği taktirde benim için sorun değil zaten en nihayetinde korse