Biz de 5 aylıkken sünnet olduk ilk gün çok ağladı uyuşması geçince sonraki günler sıkıntı yaşamadık bi de kakası bulaşınca çok ağlıyordu. Çok ağlayınca bi ablam var ona sormuştum anestol adında uyuşturucu bi krem varmış onlar onu kullanmış doktora da sorduk kullanabilirsiniz dedi ara ara ondan sürdük çok ağlamasın acısını hissetmesin diye. Yani bence doktorun baştan söylemesi gerekirdi çocuğun acıyı hissetmesine gerek yok diye düşünüyorum. Calpol ve dolven verdik dönüşümlü şekilde onları doktor da söyler büyük ihtimal. Ama ben şunu dedim 5 ay geç bi zamanmış artık ayaklarını hareket ettirebildiği için rahatça tabi canı da acıyor. Dirençli olun en fazla bir haftaya iyileşmiş olacak Allah’ın izniyle 😊