Şu otizm başlıkları yüzünden herşeyden şüphelenir oldum psikolojimi bozdunuz arkadaşlar salın çocuklarınızı bebeklerinizi her bebeğin gelişimi farklı kimisi konuşmaya yürümeye hareket etmeye üşenir yapmaz kimisi erkenden bütün hareketleri yapar bu bir otizm belirtisi değildir ya gözünüzü seveyim bebelerinizi sıkmayın el kadar bebeden ne bekliyorsunuz anlamıyorum ki 2 3 yaşına gelince hala birşey yoksa doktora gidersiniz doktorlar bakar lütfen yapmayın ya gözünü seveyim 🙄 bu ara herkes post açıp otizm mi diye soruyor ya