Elfgrn Bizim 5. Gün düştü ama kabuklu şekilde yaraydı tam 20. Günde o kabuk çıktı peki ya sizin bebeklerinizin kaçıncı günü göbek bağı düştü
Elfgrn [silindi] çok şükür olmamış ah ne zor bekleyiş korku göbeğim çatladı kabuk düşene kadar arada kanama oluyordu iğne yaptılar tekrardan şimdi göbek deliğini gördükçe aklıma geliyor o zamanlar ♥️
Elfgrn uykusuzanne__ ortalama zaman aslında 1 ay olup tam iyileşmeyen çok bebek var forumda gördüğüm kadarıyla
Elfgrn baykuskiz_ zorlu bekleyiş bizim 5. Gün düştü ama iyileşmesi 20 gün olunca zorlu geçiyor o gunlerdec
Tugbarslannn baykuskiz_ evet bizim de 33 günlük oldu düşmedi hala, doktorunuz bir şey dedi mi konu ile ilgili
Elfgrn [silindi] Valla büyüdüler daha surda dün doğdu bunlar hangi ara büyüler de ek gıdaya geçtiler geçecekler 🥹🥲
Elfgrn fatmaa37demir günde 2 sefer mendiliyle kullandım her alt açtığımda da spreyi sıktım kabuğa bu şekilde işe yaradı bizde tabi herkeste farklı etki olabiliyor
1Umut Elfgrn dördüncü gün düştü.Gayette temizdi,kuruyup düştü ama birkaç gün sonra göbekte kanamalar oldu.Sürekli temizleyip kare pamuklardan koydum ve bezini öyle kapattım.Kanamalar bir hafta falan sürdü sonrasında o da kesildi şükür.
Elfgrn 1Umut çok şükür kesilmiş bizim kanama olduğunda k vitamini iğnesi yapıldı kanama kesilsin diye tabi ara ara devam etti kanama şükür geçti hepsi