2 aylık bebeğim 6 gündür kaka yapmıyor üç seferdir böyle ilkinde 5.gün kendi yaptı ikincisinde doktor tavsiyesiyle zeytinyağ verdim öyle yaptı bu üçüncü sefer yarın bir hafta olacak zeytinyağ verdim ama hala yapmadı kabız değil gazını çıkarıyor ağlama sancı vs yok neden olabilir bebeği böyle olan var mı ve çözüm önerisi ne olabilir yardımcı olur musunuz