fatmaa37demir Şarjı %80 olduğunda otomatik olarak tekrar çalışıp temizliğe devam ediyor. Bunu kapatma falan yeri var mı? Nerdeyse 1.5 senedir kullanıyorum ama bu özelliğinden nefret ettim. Çocuğum uyurken falan olmadık zamanda tam çalışıyor.
arcanilay fatmaa37demir Ben kullanıyorum ama böyle birşey yaşamadım. Sadece ona çarptığımızda çalımaya başlıyor. Kendi kendine çalışmıyor. Bazen eşimin telefonunu duymuyorsam o telfdan çalıştırıyor duy beni diye🙈
FatmaaDeniz fatmaa37demir temizlik bitmediği için tekrar devam ediyordur.tekrar başladığında uygulamadan temizliği bitir derseniz geri döner yerine.
Burcx fatmaa37demir temizliği bitirmeden şarjı bitiyorsa doldurup tekrar başlıyordur uygulamasından takip edip döndüğünde durdurabilirsiniz
fatmaa37demir Burcx evet ev büyük olduğu için tekrar devam ediyor onu biliyorum da işte baslamasin istiyorum. Unutmazsam takip ediyorum ama unutunca kötü oluyor. Tamam çok sesi yok ama koltuğa masaya çarptığında ses çıkarıyor.
Rumeysaden fatmaa37demir bende böyle bişey yasamadim canim acaba temizliği yarimmk kaliyor tekrar temizlemek istiyor
fatmaa37demir Rumeysaden evet canım yarım kaldığı için ev büyük diye devam ediyor ama onu yapmasını istemiyorum. Olur olmadık zamanda başlıyor tam🤣