Merhaba kızlar ocakta doğum yaptım ve 3 ay sonra adet oldum. İlk ay 3 kere damla damla sonraki iki ay ise düzenli normal bir biçimde. Bu ay ise 10 gün geçti hala olmadım. Şüpheli ilişkimin üzerinden 7 gün geçince kan testi yaptırdım. Negatif çıktı. Ama hala adet olmadım. Aktif emziriyorum. Benim gibi bu durumu yaşayan var mı