Oglum 11aylık dis cıkarmamıstı taki bu zamanakadar 3dis bir arada cıktı oglum asırı zayıfladı mamada hic bir zaman icmedi sevmedi hep anne sütüydü ama ben mama takviyesi ile toparlamaktan yanayım biliyorum mama sadece sisiriyor fakat biraz kendini toparlasın bırakıcam bebelac denedim icmedi hippi denedim icmedi aptamilide denemekten korkuyorum icmez diye ve benim oglum biberonda tutmuyor Yardım Edin sevgili anneler❤️