Ben de uyutamıyorum, hayat kalitemiz düşüyor artık, ne yaptıysam uyumuyor, sallıyorum, ninniler pışpışlar şarkılar hoplamalar zıplamalar yok uyumuyor, bebişleirni hemen uyutanlara hayran kalıyorum, memede uyuyor bi tek onda da beş dk sonra uyanıyor, kucağımda beş dk anca uyuyor, çok zor uykuya dalıyor, 2 aylığız, mahvoluyoruz ne zaman düzelecek bilmiyorum