Kizlar bebeğimin burnunu temizliyorum surekli ama hala çok hırıltısı var kontrolüne de daha var rahat nefes alamiyo gibi hissediyorum uyurken sürekli kıpırdanıyo balgam var sanırsam napabilirim bu sorunu yaşayan var mı balgamini nasıl atabilirim hiriltisina napabilirim normal mi