Kızlar merhaba ben emziriyorum ama canım bir şey çekti herhalde iki sağa göğsümde böyle kist gibi yumurta gibi bir şişkinlik var bir şey var. Sanırım umma oldum. Bir şey canın çekip yemezsen böyle olurmuş. Ona da umma deriz biz. Kemiklerim, başım falan deli dehşet ağrıyor çok kötüyüm. Ne yapabilirim lütfen bi fikriniz varsa açığım 😞🙏🏻