sevo05 Merhabalar sezaryen sonrası doktorunuz hangi ilaçları yazdı size? Bana sadece ağrı kesici ve kan ilacı yazmış. Antibiyotik ve kan sulandırıcı kullanılmalı mı?
Mrvak sevo05 hastanede yatarken antibiyotik verdilerse eve yazmıyolar genelde ama kan sulandırıcı iğne yada hap yazılır bi teyit edin bence 😌
gnsbsk sevo05 bana ağrı kesici, antibiyotik, süt artsın diye bestlac yazmıştı. Bir de devam ettiğim demir ilacım vardı.
Ucansupurge sevo05 Hastanede antibiyotik verildiyse sonradsn kullanimina gerek duymamis olabilir. Kan ilaci, antibiyotik ve agri kesici kullanmistim
Ekinbebekannesi Bana kan sulandırıcı yazmamışlardi antibiyotik kullandım ama gibi hatırlıyorum . Bir de çok iyi süt yaptigi için lacmix önermişti . Gerçekten de çok memnun kaldım
Merveio14 sevo05 benm doktorum kan sulandırıcı iğne vermişti her hangi bir pıhtı vs önlemek için brde parol vermişti. Hamileyken kullandığım kan ve vitamine devam dedi ama 3 ay 16 günlüğüz bir gün içtim sonra devam edemedim malesef 🥹
Gamzosgamzos sevo05 zaten benim PLT degerim düşük olduğu için iki dogumdada kan sulandırıcı yazmamışlar di antibiyotik ve ağrı kesici yazmıştı doktorum
sevo05 Gamzosgamzos Şimdi baktım o değere benimde 178 çıkmış. Düşük sanırım. Kan sulandırıcı kullanmasam sorun olmaz heralde değil mi?
Gamzosgamzos sevo05 doktorun vermediyse bildiği vardır canım için rahat olsun bence ben hiç çevremde duymadım sezaryan sonrası kan sulandırıcı kullanan
sevo05 Gamzosgamzos Teşekkür ederim inşallah dediğiniz gibi olur. Doğumu farklı bi yerde yapmak zorunda kaldım o yüzden doktora soramadım.