Efeemoom Babillon oğlumda da olmuştu. Hem hassas oldukları içi hemde nemlendirme i söylemişti doktorumuz. Mustelanın vucut kremini tavsiye etti ve iyi geldi. Deneyebilirsiniz çok geçmiş olsun
Themamacita Babillon çoğu bebekte olan bir şey sıkıntılı bir durum değil doktorumuz hiç dokunmamamızı bir şey sürmeye bile gerek olmadığını ama duştan sonra nemlendirebileceğimizi söylemişti.
Elfgrn Babillon genelde sıcaktan oluyordu kızım da o zamanlarda sivilcelenmisti dediğiniz gibi herhangi birşey kullanmadım kısa sürede geçti zaten
Yagmurcmn Babillon bebeğimin yüzü felaketti benim hatta süt alerjisi sanmıştım herşeyi kestim doktor bebek yağı ile nemlerdirmemi söylemişti geçti çok şükür
Alterego Yeni doğanlarda oluyor öyle, temiz suyla temizleyin ara ara ama başka birşey yapmayın, zamanla geçiyor
Dilaraaa2131 Birimde ilk 2 ay yanaklarda özellikle sivilce çıkıyordu doktor krem falan da vermişti ama kendiliğinden geçti . Yenidoğan da olabiliyor çimdi hassas sa
Merve68681 Peki sivilcelerinin izleri kaldı mı kızlar bizim bebeğimizin sivilce izleri var çukur gibi iğne ucu kadar ama var neden çukur kalıyor geçer mi zamanla anlayamadım
rmdlbs1 Merve68681 merhaba geçtimi sivilce izleri benimde bebeğimin burnunun üstümde var bir tane çok moralimi bozuyor