Kgn_021222 Kızlar oğlumun 8 aya girmesine bir kaç günü var.Zaten geç yatan bir bebekti şimdi 8.3 uyuyor emzirirken 9 da uyanıyor daha sonra 10 da uyutayım diyorum emerken uyuyup 20 dk memede durup bir kalkıyor gece i2 de yatıyor.Bu bir günlük örnek zaten 10 dan aşagı uyumazdı gece 2 saate bir kalkıyor orası hep var olan bir durum ama bu bir kaç gündür geç yatıp sabah 10 da kalkıyor. Böyle uyku düzensizliği olan var mı ?
Themamacita Kgn_021222 bu düzenler alışkanlıklar daha çok değişecek o yüzden kafanıza çok takmayın büyüdükçe her şey daha düzenli olacak merak etmeyin. Şimdi geç uyuyor diye düşünürken bir bakmışsınız erken uyumaya başlamış
Sibtug Kgn_021222 8. Ay ilk zorlu atak dönemidir bazen 1 bazen 2 ay sürebilir canım bu da huzursuzluk uyku düzeninde bozulma ve iştah kaybı yapar biz çok zor atlatmıştık inşallah sizinki kısa sürer🥶
babygirl35_ Kgn_021222 uyku gerilemesi var 8.ayda 10.ayda tekrar olcak bende çok zorlanmıştım Allah yardım etsin
Kgn_021222 Themamacita umarım öyle olur çünkü sabah 6 dan sonra saat başı meme arıyor 10 da kalksa bile biz 6 kere meme arama emerek uyuma yapıyoruz . Neyse sağlıklı olsunlar da artık dediğiniz gibi geçecek süreçtir inşallah
Kgn_021222 Sibtug hepsi mevcut umarım kısa sürer şuan hala uyuyor iyice gece sevgilisiyle mesajlaşıp sabah uyanamayan gençler gibi oldu 😂
Busra9554 Sibtug şuan biz o durumdayız. 8 ay 12 günlük oğlum neredeyse 1 ay olacak uykular haram oldu. Gece saat başı ağlayarak uyanmalar, akşamları uyumak istememe, hele dün akşamdan beri ağla ağla Bi hal oldu oğluma emme emmiyo sürekli ağlıyo. Sabahı zor ettik. 😑
Caaak Bizdede 8. Aya 2-3 gün kaldı ve bir hafta önce 3 uyku yerine 2 uykuya geçmeye başladı son uykuyu asla istemiyor 9 da yatıyordu 2 uyku yaptığı için 8e kadar çekti saatini dün gece de 2 saatte bir uyandı acaba diş mi geliyor bilemedim çünkü ağlayarak uyanıyordu
Kgn_021222 Caaak olabilir bizim ki sürekli huysuz ben artık dişe bağlamak istemiyorum be zaman gelirse gelir ,fakat şu süreç uykuya dalana kadar mahvolduk
isin_0000 Benimkide uyku düşmanı, 2 saatte bir uyanır, uykusuzluktan hasta düşücem resmen. Ama büyüdükçe düzeleceğini düşünüyorum. Çok alıştım artık kabullendim çünķü bir gülüşü yetiyor bana😊
Sibtug Kgn_021222 ilerleyen zamanlarda uykular biraz düzene giriyor özellikle emekleme ve yürümeden sonra yoruldukları için ama 1,5 yaşında oğlum hala gece kalkıyor bazen sayısız bazen 2_3 çünkü dişler zorluyor bu sefer de 🥲
Kgn_021222 Sibtug y meme emen çocuk sanırım memeyi gece kesene kadar kalkacak umarım o süreç zor olmaz, memesiz desteği gidip uykuya dalması